Pengikut Blog Ini

Saturday, February 6, 2010

Prediction Gaya Bebas <>United - Portsmouth<>


Sudah beberapa hari aku terlepas untuk mengupdate blog ni.. Sibuk+masalah sambungan internet di rumah.. Aku pun tak tahu la ape masalah internet kat rumah aku tu.. Ni pun aku pergi ke library nak dapatkan sambungan internet. Hehe..

Seperti yang sedia maklum malam ini akan berlangsungnya perlawanan antara United dan Portsmouth di Old Trafford. Perlawanan ke 25 untuk musim ini.. Sungguhpun dilihat mudah untuk United untuk mengutip 3 mata penuh seterusnya kembali ke takhta liga, tapi aku sentiasa mengambil pendekatan berhati-hati. Apa-apa pun boleh terjadi. Bila fikir-fikir balik perlawanan-perlawanan yang seumpama inilah membuatkan United hilang mata.
Chelsea pun dah menerima akibatnya apabila hanya seri menentang Hull ; pasukan yang dianggap mudah untuk ditewaskan pada pertengahan minggu . Jikalau United menang pada malam ini, mereka akan berada di takhta liga untuk sekurang-kurangnya dalam tempoh 24 jam dan hanya kemenangan Arsenal esok sahajalah yang akan mengekalkan United sebagai peneraju liga sehingga pertengahan minggu depan.

Akhir kata, selamat maju jaya kepada United..!!! Kemenangan pasti di pihak anda..!! Yeehaa!!

Glory... Glory.... Man United....

p/s : Prediction : United 3-0 Portsmouth.. Hehe...

**********************************************************************

No comments:

Post a Comment