Pengikut Blog Ini

Monday, July 13, 2009

Kerajaan Rakyat ker..?


Mudah. Hanya dengan 11 "hadiah" yang diumumkan oleh Najib sempena 100 hari pemerintahannya dah boleh diberi title kerajaan rakyat. (klik sini)

Bukan tidak bersyukur tapi itu masih belum mampu untuk melabelkan BN sebagai kerajaan rakyat. Masih belum cukup untuk menutup segala kelemahan yang berlaku.

Malas aku nak tulis panjang-panjang. Korang ada fikiran sendiri boleh menilainya. Rasanya title kerajaan rakyat untuk BN itu masih jauh lagi... Jauh sejauh-jauhnya....

p/s : Pakatan Rakyat itu adalah untuk RAKYAT....

4 comments:

  1. ye betooolll !
    aku tunggu PPSMI eh silap..PTPTN pulak dimansuhkan oppss bukan mansuh tapi tukar kepada BIASISWA :)

    Kerajaan BN, kalau nak menang banyak Pilihanraya akan datang silalah tukarkan PTPTN kepada Biasiswa, mesti ramai yg kata PM kita prihatin. Undi pun mungkin ( mungkin la ) akan banyak memihak kepada BN. Tak percaya ? Try la dulu baru boleh dapat buktinya .
    Amcam Azizi ? Pasti kau bersetuju banget denganku :)

    ReplyDelete
  2. Pakcu : Kalo PTPTN tukar jadi Biasiswa pun, aku takkan undi BN.. Hahaha...

    ReplyDelete
  3. aku cakap MUNGKIN...belum tahu lagi muda mudi undi BN hehehe

    ReplyDelete
  4. Pakcu : Aku nak cakap mustahil boleh..? Hahaha...

    ReplyDelete