Pengikut Blog Ini

Wednesday, July 20, 2011

Sape Nak Jadi Legend..? Tiru Macam Mamat Ni.. Kihkihkih..

Huyoo..!! Bangga siot kalau orang kata kita legend..! Lagi-lagi kalau orang yang kata kau legend tu memang seorang yang terkenal di seluruh dunia bola sepak. Kalau Pak Berahim yang kata kau legend tak payah la.. Kahkahkah.. Jalan-jalan pusing Berita Hairan bahagian sukan aku terbaca tentang ni.. Memang bangga la aku kalau jadi mamat tu.. Bole letak status kat Facebook "Rooney kata AKU LEGEND.. Korang Ada..?" Kihkihkih..

Dipetik daripada Berita Harian Online

BINTANG sensasi Manchester United, Wayne Rooney menghambur kata-kata pujian ke atas seorang peminat Malaysia yang berani memakai jersi skuad Red Devils itu ketika menyaksikan sesi latihan Liverpool sempena Jelajah Asia 2011 di Stadium Nasional Bukit Jalil, baru-baru ini.


Jersi Manchester United yang dipakai pemuda itu kemudian ditanggalkan oleh penyokong Liverpool di depan sekumpulan orang ramai yang menjerit “Buka! Buka!” sebelum memaksanya memakai jersi Liverpool. Namun, pemuda itu enggan dan hanya duduk dengan tidak berbaju sebelum di bawa keluar.

p/s : Sape-sape nak jadi legend macam mamat tu pakai jersi yang ada nama Rooney tu masa training Chelsea plak.. Kihkihkih... Glory Glory Man United..!!

No comments:

Post a Comment