Pengikut Blog Ini

Monday, March 7, 2011

2 Dalam 1 ; Sama Tapi Tak Serupa..


Kalah lagi..!! Adush..Memang hari yang tak menarik la semalam.. Semua nak kalah.. Bermula dengan kekalahan PAS yang mewakili Pakatan Rakyat di dua kerusi DUN N27 Merlimau dan DUN N28 Kerdau sehinggalah kepada kekalahan United di Anfield. Sadis tul la semalam..

Kekalahan di Merlimau dan Kerdau tak lah aku pelik sangat sebab dua-dua kawasan ni memang tempat UBN. Kalau kalah pun biasalah kan.. Namapun parti pembangkang. Memang la susah nak menang. Lagi-lagi kalau kawasan yang sudah sejak sekian lama dikuasai puak pemerintah. Cuba pilihanraya dekat Kelantan, sama jugak lebih kurang apa yang berlaku kepada PAS akan berlaku kepada UBN. Ahaha..

Tetapi aku kurang boleh terima bab kekalahan United tu. 3 bijik kena.. Last2 minit bila time orang dah nak balik baru la nak score sebijik.. Ok jugakla.. Daripada telur.. Huh! Main tidak seperti juara. Mungkin krisis pertahanan menyebabkan United terkantoi dibahagian bawah. Ditambah pulak dengan ketidakefisienan bahagian depan. Memang melingkup la...

Habis sudah ulasan 2 dalam 1 aku hari ini. Maklum la dah lame tak menulis. Tambah lagi ruang masa yang tak mencukupi. Sebab tu aku campur je semua daripada bab bola sampai la kepada bab politik sket.. Ahaha.. Jumpe lagi dalam tulisan yang akan datang yang tak tau la lagi bila aku bole tulis kat sini. Wassalam.

p/s : Satu persamaan antara United dengan Pakatan Rakyat semalam. Dua-Dua KALAH!

No comments:

Post a Comment