Pengikut Blog Ini

Saturday, September 11, 2010

Kemunculan Di Aidilfitri..


Selamat Hari Raya semua.. Ehehe.. Dah berkurun aku tak menjengah blog aku ni. Tak tau dah ape yang jadi kat sini. Mohon maaf kepada semua. Alasan biasa la kan, sibuk aje memanjang. Tapi memang aku sibuk pun. Tambah lagi tak de sambungan internet.

Aku sebenarnya tak de ape pun nak tulis. Sekadar menconteng-conteng kat blog aku ni. Dah berkurun tak update. Ini kira macam titik nk mula balik la nak tulis blog.

Ape-ape pun aku nak ucapkan Salam Aidilfitri kepada semua pembaca dan yang mengikuti blog aku yang umpama hidup segan mati tak mahu ni. Hehe.. Harap-harap lepas ni aku dapat meng "update" dengan lebih kerap lagi blog ni..

Moga kita bertemu lagi dalam tulisan aku yang akan datang.. Jumpa lagi.. =)

p/s : Maaf Zahir Dan Batin..

No comments:

Post a Comment