Pengikut Blog Ini

Tuesday, January 19, 2010

Kembali Ke Alam Tulisan...

Akureformasi kembali.. Kembali ke alam penulisan yang sejak sekian lama ditinggalkan dek kerna tahap kesibukan melampau dan kekurangan motivasi untuk menulis.. Kalaulah blog ini sebuah kereta, dah tentu tayarnya pancit. Cerminnya berhabuk. Almaklum lah... Lama tidak menyentuh..

Sebenarnya tiada apa yang menarik untuk ditintakan pada kali ini.. Sekadar mencuri sedikit ruang waktu agar dapat bertemu kembali dengan rakan-rakan penulis dan pembaca yang pernah mengikuti tulisan aku selama ini..

Akureformasi masih lagi hidup.. Ada yang bertanya, masih wujud lagikah penulis blog ini di dunia ini..? Alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan untuk menghirup udara segar di dunia ciptaan Allah ini.. Hehe.. Semoga kita semua diberikan umur yang panjang untuk terus beramal dan berbakti di dunia ini.

Semoga tinta hari ini akan memberi sebuah kekuatan untuk terus menyalurkan pendapat-pendapat yang sering bermain di minda aku ini.. Terima kasih sekali lagi kepada kalian yang sudi membuka dan membaca tulisan saya..

Semoga kita akan bertemu suatu hari nanti.. Insyaallah.. =)

p/s : Berniat untuk kembali ke alam penulisan...

No comments:

Post a Comment