Pengikut Blog Ini

Tuesday, January 26, 2010

Bila Sibuk Menjelma...


Minggu yang sibuk... Nampaknya aku telah menghadapi minggu-minggu yang sedikit sibuk jika mahu dibandingkan dengan minggu-minggu yang sebelumnya... Assigment mula beratur untuk mengambil giliran disamping kuiz-kuiz yang menuntut aku untuk membuat sedikit ulangkaji. Kalau tidak menganga la aku.. Hehehe..

Dalam pada kesibukan itu, aku berharap dapat meluangkan sedikit masa dan ruang waktu untuk terus mencoret disini walaupun tiada apa yang nak diperkatakan.. Sekadar mengaktifkan ruang maya ini. Jangan sampai mereput pulak lantai blog aku ni.. =p

Kepada rakan-rakan pembaca doakan aku akan berjaya dan terus diberi kesempatan untuk mencoretkan luah rasa di alam maya ini... Akhir-akhir ini aku kena slowdown sikit dalam merencanakan penulisan tentang politik di Malaysia.. Mahu berehat daripada kecelaruan yang semakin mencengkam. Tapi bukanlah bermakna aku yang bercelaru.. Cuma mahu mengambil langkah tunggu dan lihat sahaja perkembangan terkini..

Jika ada apa-apa yang aku perlu suarakan, aku pasti akan kembali bersuara... Kerna kadangkala langkah itu adalah lebih baik jika mahu dibandingkan dengan mereka yang asyik berkokok siang dan malam tapi tiada idea bernas yang disampaikan...

Saya doakan semoga semua pembaca blog ini ceria-ceria selalu dan dirahmati Allah sentiasa... Aminn...

p/s : Mengumpul kekuatan dalaman... =)

No comments:

Post a Comment