Pengikut Blog Ini

Saturday, May 23, 2009

Jangkaan Yang Tepat - Tiada Kekhilafan


Seperti yang dijangkakan bahawa keputusan Mahkamah Rayuan semalam akan memihak kepada Zambry dan BN. Maka dengan dengan itu maka krisis yang semakin meruncing hari ini akan terus meruncing kecualilah BN sangat-sangat ''gentlemen'' untuk turun padang menyerahkan semula kuasa kepada rakyat untuk memilih.

Maka dengan itu juga, media-media arus perdana tidaklah payah bersusah payah nak buat ayat seperti apa yang telah berlaku 11 Mei lalu apabila Mahkamah Tinggi memutuskan Datuk Seri Nizar sebagaai MB yang sah. Berputar belit lidah untuk memastikan laporan yang disampaikan tidak dilihat sebagai "pro-Nizar"

Walauapapun keputusannya, aku masih berpegang kepada prinsip kebenaran pasti datang walaupun kadangkala kebenaran itu datang dalam keadaan yang amat menyakitkan. Mungkin bagi majoriti rakyat Perak ini adalah satu penantian yang amat menyeksakan.

Berdoalah semoga segala perbalahan yang berlaku dapat diselesaikan sebaiknya dan BN begitu "gentle" untuk membubarkan DUN bagi memulangkan semula kuasa kepada rakyat untuk memilih pemimpin mereka.

Keputusan ini adalah seperti yang dijangka, tiada kekhilafan....

p/s : Rakyat Perak menanti....

No comments:

Post a Comment