Pengikut Blog Ini

Friday, April 15, 2011

Apa Cerita PRN Sarawak..? Undi Jangan Tak Undi....


Dah lame aku tak cerita bab politik kat blog ni.. Tapi ambik berkat hari pengundian PRN Sarawak esok aku nak tulis gak la.. Hahaha.. Pandangan aku tentang bab politik tak de la seluas blogger-blogger yang menulis bab politik. Sekadar berkongsi pandangan dan pemerhatian dari jauh.. Hehehe..

Kepada para pengundi di Sarawak esok moga-moga mereka dapat memberikan undi yang terbaik kepada mereka yang terbaik. Tak payah la aku nak cakap sape baik sape buruk. Biar depa sendiri la  pikir. Haha.. Apa-apa pun selamat maju jaya kepada Pakatan Rakyat di Sarawak moga mendapat kejayaan yang cemerlang dalam PRN kali ini. Kalo tak dapat rampas mane2 kerusi pun tak pe lah asalkan dapat nafikan 2/3 majoriti BN di Sarawak. Tak dapat nak nafikan 2/3 majoriti BN di Sarawak pun tak mengapa asalkan dapat menang majoriti mudah untuk bentuk kerajaan di Sarawak.. Ahaha.. Tak pun paling cikai la menang 2/3 majoriti untuk bentuk kerajaan baru. Wakaka..

Haha.. Mungkin aku tak layak nak menentukan siapa pengundi di Sarawak perlu undi.. Cukuplah sekadar menyarankan. Haha.. Tak nak ikut pun takpe.. Aku tak rugi pape.. Undi adalah rahsia.. Hehe.. Gudluck and all THE BEST to PR..

P/S : Gempak gak kalo PR bole menang banyak.. =p

No comments:

Post a Comment