Pengikut Blog Ini

Monday, April 4, 2011

Happy Belated Birthday Akureformasi..!!


Huhu.. Hari ni genaplah 2 tahun 2 hari kewujudan blog aku ni. Sebenarnya ini bukanlah blog pertama aku. Nak menceritakan sejarah penulisan blog aku ni rasanya dah agak lama. Ada la dalam 3 tahun lebih gitu Ahahaha. Takde la lame sangat.. Sebenarnya ni blog kedua aku.. Blog pertama aku kalau kalian nak baca cerita-cerita lama aku boleh la klik address ni pedangbiru.wordpress.com. Itu semua adalah tulisan-tulisan awal aku dalam dunia blog ni.. Time2 tengah rajin.. Hehe.. Bukan lah bermakna sekarang ni malas.. Cuma kekadang tu tiada isu yang nak dikongsikan bersama + sibuk sket sejak akhir2 ni..

Bila teringat balik sejarah aku menulis blog ni kadang-kadang cam lawak pulak.. Ntah ape aku mengarut aku pun tak tahu kekadang tu.. Saje nak mengisi masa lapang.. Huhu.. Terima kasih kepada orang yang mengajar aku menulis blog ni. Tak lain tak bukan saudara KNB. Dia ni roomate aku masa kat Shah Alam dulu.. Kalau sesapa nak baca blog dia boleh klik link ni salahtaip.blogspot.com. Thanks bro menjebakkan gua dalam dunia penulisan blog ni.. Ahaha..

Apa-apa pun, thanks to all my followers walaupun beberapa kerat je.. Thanks a lot.. Ada jugak orang nak follow dan baca blog yang kekadang tu dah bersawang aku tengok.. Hehe.. Love you all..!!

p/s : Happy Belated Birthday Akureformasi.!!

No comments:

Post a Comment