Pengikut Blog Ini

Wednesday, September 15, 2010

Seri Yang Tidak Berseri...


Permulaan yang tidak memberangsangkan. Sekadar seri 0-0 dengan Rangers bukanlah satu keputusan yang baik buat United. Adapun seri itu lebih baik daripada kalah, tapi menang itu sudah pasti lebih baik daripada seri. Apa-apa pun ini mungkin hanya permulaan untuk keputusan yang lebih baik pada perlawanan yang seterusnya.

Aku sebenarnya tak tengok pun match ni. Al-maklumlah game peringkat kumpulan ni memang aku tak tengok. Kadang tu game round 16 pun aku tak tengok. Kiranya aku tengok match quarter dan keatas je. Kalau United awal-awal dah tersingkir memang aku tak tengok terus la CL ni. Ehehe.. Match team lain yang aku suka tengok adalah macam match Real Madrid. Itu ok gak la untuk aku tengok. Ehehe..

Menurut member aku yang tengok, match ni bosan. Tak tahu la sampai tahap mana bosannya. Paling menyedihkan apabila Valencia mengalami kecederaan teruk dalam perlawanan ni sehinggakan dihantar terus ke hospital. Huh. Memang teruk la kot teralih dan keretakan buku lali. Confirm lamanya rehat. Moga-moga Si Valencia ni cepat baik.

Berikut adalah keputusan penuh CL awal pagi tadi :-

Kumpulan A
FC Twente 2-2 Inter Milan
Werder Bremen 2-2 Tottenham Hotspurs

Kumpulan B
Olympique Lyon 1-0 Schalke 04
Benfica 2-0 Hapoel Tel Aviv

Kumpulan C
Manchester United 0-0 Rangers
Barsaspor 0-4 Valencia

Kumpulan D
Barcelona 5-1 Panathinaikos
FC Conpenhagen 1-0 Rubin Kazan

Berikut pula adalah jadual perlawanan CL pada awal pagi Khamis :-

Kumpulan E
Bayern Munich lawan AS Roma
CFR 1907 Cluj lawan Basel

Kumpulan F
Olympique Marseille lawan Spartak Moscow
MSK Zilina lawan Chelsea

Kumpulan G
Real Madrid lawan Ajax
AC Milan lawan Auxerre

Kumpulan H
Arsenal lawan FC Braga
Shakhtar Donetsk lawan Partizan Belgrade

p/s : Tak sabar tunggu match dengan Liverpool hujung minggu ni.. =p

No comments:

Post a Comment