Pengikut Blog Ini

Friday, March 12, 2010

Misi United Minggu Ini ; Tewaskan Fulham..!!


Hujung minggu datang lagi.. Rasa sangat bersyukur kerna masih diberikan umur untuk melalui satu lagi hujung minggu yang menggembirakan. Hujung minggu adalah waktu yang paling baik untuk berehat setelah menghadapi minggu yang amat memenatkan aku fikir..

Hujung minggu ini United akan menentang Fulham di Old Trafford. Komen aku terhadap perlawanan ini ialah United perlu berwaspada terhadap kehebatan Fulham. Pada aku Fulham masih lagi menjadi kelab yang berbahaya kepada United. Jika kita masih ingat Fulham pernah menewaskan United dan juga Liverpool di Craven Cottage pada awal musim ini.. Fulham ini boleh lah aku ibaratkan duri dalam daging... Pembunuh para gergasi dalam liga Perdana..

Tapi minggu ini United yang akan menanti kunjungan Fulham di Old Trafford. Diharapkan agar skrip yang sama tidak berulang.. Seperti mana United tewas di gelanggang sendiri 0-1 kepada Villa juga pada awal musim ini. Fulham mungkin mendapat sedikit semangat setelah berjaya mencuri satu gol di tempat lawan walaupun tewas dalam Liga Europa menentang Juventus awal pagi tadi ; satu pertembungan antara langit dan bumi aku fikir..

Kepada United diharapkan agar rentak cemerlang sewaktu menewaskan Milan menjadi azimat untuk terus menjarakkan diri dalam perebutan kejuaraan Liga Perdana Inggeris..

Selamat maju jaya United.. Glory..Glory...

p/s : Adakah Rooney akan menjaringkan gol guna kepala lagi..?? Tunggu.... =)

No comments:

Post a Comment