Pengikut Blog Ini

Saturday, May 2, 2009

Jutawan Baru


Keluar sebentar daripada kehangatan suasana politik semasa dan menyerangnya wabak selsema babi, hari ini seorang lagi jutawan muncul di Malaysia. Siapa lagi kalau bukan Tomok yang menang One In A Million (OIAM) semalam. Aku tak la follow sangat pun rancangan ni, tapi entah macam mane aku tertonton malam semalam

Haha.. Aku ingat lagi dulu masa mula-mula mamat ni masuk jadi penyanyi, muka jambu jer.( tengok gambar atas ni) Hehe... Sekarang ni dah jadi jutawan. Erk.. Muka jambu tak boleh jadi jutawan ker..?

Sekarang ni macam-macam cara boleh jadi jutawan segera. Masuk pertandingan minum kopi pun boleh jadi jutawan. Apa-apa pun aku "salute" lah dengan Tomok walaupun aku bukan minat sangat pun tapi kejayaannya yang boleh hilangkan ''suara-suara'' sengau masa menyanyi tu membuatkan aku kagum sebentar.. Haha.. Ingat masa dalam NewBoyz tu aduyai.... Pelik bebenor bunyinyer.. Hehe..

Anyway, tahniah kerana menang. Jangan lupa kemenangan tu pun sebab orang undi. Kalau tak harapan lah nak menang.. Huhu.. Kepada yang kalah pun selamat maju jaya. All the best...

p/s : Aku tengok si Tomok ni je semalam. Yang lain aku tak tengok pun. Hehehe...

No comments:

Post a Comment